
Alors il est pas bien vieux, de 2008, et il a pas trop souffert, du skate parc tendance easy drive (heu bah 31 pige, 80 kilos, 2 mouflet, t'envoie plus comme à 15 ans), pour allez cherchez le pain en tapant quelques trics quand madame veut sa baguette fraiche le matin.
Si certain sont bmx, je change deux fois par ans, donc je peux fournir, l'état est souvent impeccable et garantie.
Je le lache à 220 euros, ce qui est raisonnable puisque introuvable en france, ou alors très très difficilement.
Le suivant sera ça http://www.khebikes.com/cms/index.php?o ... &Itemid=75 , la commande part semaine prochaine alors faut pas trainer. Allez à plus.
Frame: GT freestyle design with a Cro-mo seat tube, machines head tube and BB shell. Weld-on gyro cable guides and a aeat stay mounted U-brake. Dual cable routing. Fork: GT freestyle design 1 1/8"x22.2mm steerer and Hi-Ten 1 1/4" blades. Chainset: Forged 3 piece 170mm. Chainrings: 36 tooth steel sprocket. Bottom Bracket: Steel ball type. Cassette: DNP 14 tooth cog. Chain: KMC Z410. Pedals: BMX design aluminium body with fixed pins. Front Brake: Tektro 907 aluminium U-brake. Rear Brake: Tektro 907 aluminium U-brake. Brake Levers: Tektro 319AC full aluminium lever and clamp. Handlebars: GT dirt/street dual radius bend. Hi-Ten with a 7" rise. Stem: GT branded freestyle design, aluminium. Headset: TH 1 1/8" threadless steel. Grips: GT dirt/street design with kraton rubber. Rims: Alex G303 aluminium. Front Hub: Steel body with a 14mm axle. Rear Hub: Steel body 14mm axle with single FW threads. Spokes: 14g. Front Tyre: Kenda Kniption 2.1". Rear Tyre: Kenda Kniption 2.1". Saddle: Velo mini freestyle design. 8mm rails with reinforcement brace. Seatpost: Steel 25.4mm. Seat Binder: GT CNC mini design. Accessories: 2 pairs of GT forged steel 38mm OD pegs.


